Brug for hjælp?

  • Klik og åben programmet “ISL Light Client.exe”
  • Klik “kør”
  • Indtast den kode, som teknikeren giver dig via telefonen, og klik “Opret forbindelse”

Åbningstider support

Hverdage mellem 7.30 og 16.00
Fredage mellem 7.30 og 15.30

Support uden for normal arbejdstid

Hvis du har brug for support om aftenen, i weekenden eller på helligdage så har vores vagt telefon åben.

Hackere holder ikke fri, derfor har vi nogen på vagt 24 timer i døgnet.

Ring på 40 80 70 40 og læg en telefonbesked, så vil vores vagthavende supporter ringe tilbage. 

 

Vi er her for at hjælpe din virksomhed, når I har spørgsmål eller brug for support

– Ann Koch

Helpdeskansvarlig

Mød vores kundeserviceteam

Anders Skovbo
Datateknikerelev infrastruktur
Ann Koch
Helpdeskansvarlig
Emil Harder
Datateknikerelev infrastruktur
Morten Søe Anderskov
Indkøbsansvarlig
Simon Laygardt
Systemkonsulent

Mangler din virksomhed
hardware?

Bestil direkte fra webshoppen

Mangler du en ny computer eller tilbehør til din hardware. 

Kontakt os så hjælper vi dig igang.

Kontakt os for en uforpligtende snak